[ LUGOS ] Prekinitev napajanja in linux zmrzne

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Sob Maj 6 18:41:44 CEST 2000

Zdravo!

Fanta HVALA za vajina odgovora. Zdaj pa, da se malo razlozim.

1.) Ni bila dodana nova strojna oprema
2.) Čakal sem vsaj 10 minut in NIC
3.) LED dioda od HDD tisti čas NE GORI
4.) Malo pred tem sem imel problem z mountanjem druge particije primary
     diska. Seveda sem probal z linuxconfom, pa so bili eni problemi, potem
pa sem sel kar po peš poti, se pravi pisat ukaze v FSTAB.
      In ravno takrat je zmanjkalo elektrike.

Probal bom z vajinimi predlogi in upam, da bo delalo.

Ljubo, zate pa še eno vprašanje.
Napisal si:

>glede sistemskih pa si lahko olajsas duso z Slackware boot/root disketami
>(spet samo moje mnenje).  Image fajli so na netu, rawrite pa tak ze mas
>poleg RH-ja.

 Sem skorajda popoln začetni z linuxom in mi nekaj ni jasno. Če prav
razumem, lahko uporabim rescue disk od druge distribucije (Slackware) in bo
delalo tako kot mora, kljub temu, da je instaliran RH.
In pa zakaj je Slackware rescue boljši kot RH?
Če so kakšna vprašanja mogoče bedasta, se že naprej opravičujem, ampak sem
pač začetnik. Linuxa si sploh nebi nikoli instaliral, če nebi bil precej
trmast in hotel sam doma narediti naloga v CNETu za faks, sedaj pa sem
zasvojen z njim.

Hvala za odgovore in lep pozdrav!

Dejan