[ LUGOS ] Prekinitev napajanja in linux zmrzne

kreit kreit na siol.net
Sob Maj 6 11:13:51 CEST 2000

Zdravo!

Zaradi prekinitve napajanja ti Linux ne mi smel dokoncno crknit. Verjetno
si ze prej zmrdal kak konfiguracijski fajl(samo moje mnenje).

Za remountanjem bi ti moralo napisati:

Finding module dependicies  [OK]

- lahko recimo probas izklopit kudzu servis ki ti avtomatsko prepoznava
  novi hardware(usr/sbin/ntsysv). BTW: si dodajal kak nov hardware zadnje
  case ? kake posebne device ?

- pa probaj malo bolj dolgo pocakat(5 min). Jaz sem moral cakat na
  sendmail 3 minute da se je premaknil.

- probaj dat na zacetku v interactive mode. To naredis tako da pritisnes
  tipko 'i' potem pa te vprasuje z da in ne. Ko ti zasteka si zapomni kje,
  resetiraj pa daj tisti servis ne. Mogoce bos prisel preko.

- glede sistemskih pa si lahko olajsas duso z Slackware boot/root disketami
  (spet samo moje mnenje).  Image fajli so na netu, rawrite pa tak ze mas
poleg RH-ja.

LP!

Ljubo