[ LUGOS ] Prepis podatkov

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Maj 22 16:23:52 CEST 2000

Yo!

On Mon, 22 May 2000, David Osojnik wrote:

> Rad bi prestavil Linux na novi disk Vecji... Uporabil bi Ghost 6.0 ali
> kaksno dobro aplikacijo za to zanima me ce bi vse prestavil tudi SWAP
> particijo ITD? Kateri program bi to omogocal in ce Ghost 6.0 to omogoca?

Ne prevec komplicirat okoli te zadeve! Na novem disku naredi particiji
root in swap pa se kaksno ce hoces nato izvedi mkswap na novi swap
partciji, izvedi mke2fs na novi root particiji, jo mountaj recimo na /mnt,
nato pa skopiraj s cp -a vse direktorije razen proc pa mnt v mnt. Popravi
se /mnt/etc/fstab, pozeni lilo -r /mnt in to je to. Aja pa na koncu se
skreiraj /mnt/proc in /mnt/mnt...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist