[ LUGOS ] internet prek kabelske televizije

damir.cifer na kiss.uni-lj.si damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Pet Maj 26 14:34:38 CEST 2000

On Fri, 26 May 2000, Zelezen E. Egon wrote:

[off topic]

> je bila dobavljiva v Sloveniji v USA je 200$ Pretok podatkov do 2M .
> Takrat ko sem spraseval o tej zadevi so imeli prvi Krajncani nato pa
> Mariborcani. Poskusal sem zadevo speljat tudi v Murski Soboti, samo
> kabelsko omrezje ni pravilno postavljeno. Patudi interisentov ni.

Aham ....si probal speljati ... zanimivo, da noben hudic nic ne ve v MS za
tvoja poskusanja. Kakorkoli ze .... v MS obstaja velik interes, primarni
problem pa ni omrezje, ampak struktura delnicarjev -> veliko delnicarjev,
ki jih zanima le kratkorocni donos (ki je enak nuli), dodatne investicije
jih ne mikajo. Osebno mnenje: direktor CATV ni prava oseba, ker sem mu
pred leti mahal z nosom s ponudbo dolocene firme, ki je bila pripravljena
kot koncesionar postaviti inet preko kabla (z delezem CATV), po dolocenem
casu pa bi projekt padel v last CATV. Pa ni bilo nic. Ni interesentov ....
get real :-P Ti jih pripeljem do nedelje 50 ali 100? :-P

lp, Damir.

    Damir Cifer                           <damir.cifer na kiss.uni-lj.si>
                                      http://www.kiss.uni-lj.si/~k4ef0098/