[ LUGOS ] internet prek kabelske televizije

Zelezen E. Egon egon na homemade.net
Pet Maj 26 13:29:30 CEST 2000

Ales Struznik wrote:

> Kabelski modem ima utp priklucek. To povezes z mrezno na linux
> masino. Vtaknes se eno mrezno v linux in na njo ostale pcje. Stvar dela
> BP.
>
> Ales

Ce se dobro spomnim se zadeva (modem+ethernet) za internet preko
kabelske imenuje NemoModem, cena je bila pred  1,5 leta cca  700 DEM in
je bila dobavljiva v Sloveniji v USA je 200$ Pretok podatkov do 2M .
Takrat ko sem spraseval o tej zadevi so imeli prvi Krajncani nato pa
Mariborcani. Poskusal sem zadevo speljat tudi v Murski Soboti, samo
kabelsko omrezje ni pravilno postavljeno. Patudi interisentov ni.
No tolko o tem

LP Egon

--
Zelezen Evgen - Egon