[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Maj 26 13:40:42 CEST 2000

On Fri, May 26, 2000 at 11:18:10AM +0000, Zelezen E. Egon wrote:
> Se nekaj tem ko pecete CD-je :
> Ne kapiram zakaj je SuSe pri vas na 1. CD-ju ko je pa v originalu 6.
> CD-jev.
> Nobeden se ni prodajal distribucijo z 6. CD-ji vsaj do zdaj ni. Je
> kaznivo naprimer ce nekdo kupi SuSe Distribucijo na 6. CD-jih v Nemciji
> in jo polj razmnozi ??

Ja. S tem si si odgovoril, zakaj nihce ne prodaja 6 CD-jev.

> Ravno tako je tudi pri RedHat , vsi prodajajo 1.kos dejansko je pa na 3.
> CD-jih vsaj kolikor sem zasledil pri trgovcih v Avstriji. Takrat ko pa
> zacnes instalirat programe pa opazis ni tega pa ni tega in gres na ta
> FTP pa oni FTP itd ...

Redhat (vsaj pri meni) pride en CD binary + en CD source. Se pravi manjka
samo en CD, to je tisti, na katerem so v glavnem komercialni programi.

> Primer povem, naprimer SSH programa ni imel na CD-ju do zdaj nihce razen
> SuSe!

Pritozi se americanom in njihovim brain-dead zakonom. Distribucije, ki
izvirajo iz ZDA ne smejo vsebovati kripto programov. Suse pa je iz
Nemcije in to ocitno lahko pocne.

> Jaz osebno imam Debian !

Pametno ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
<Cha0S> kaj je narobe s sendmailom ;-) ?
<pyo> vse.

Dodatne informacije o seznamu Starilist