[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Zelezen E. Egon egon na homemade.net
Pet Maj 26 13:18:10 CEST 2000

Zivijo vsem in vprasanje za stare macke (pingvine) v Linux-u!

Muci me neko vprasanje okrog distribucij Linux-a zato sem namenil tole
vprasanje tej listi...

1.) Rad bi imel neko ditribucijo Linux-a katera bi res imela vse na
CD-ju od uporabniskih do solate vsemogoce programe.

2.) Ravno tako tudi ne vem priporocat kakemu frendu kaj naj vzame od
vseh teh mogocih distribucij da bo res na CD-jih in ne bo trebal skakat
od enega FTP do drugega FTP. streznika.

   Jaz bi res dal mogoce za zacetnika neko Slackwer distribucijo...pri
tem je vse OK samo zacetnik brez kake kjige pri Slackwer-u kot je
LINUX-BIBLE nima kaj pocet, vsaj po mojem mislenju. Za sam HOWTO je
vcasih napisano pre skopo to mislim posebaj naznanit za zacetnika.

Moja Vprasanja so naslednja:

1.) Za starega macka, ki je nekje v mejah Linux-a na 50-50 % znanja
Linux-a, katero distribucijo  naj vzame v roke in polozi v CD-R ?

2.) Kako distribucijo naj priporocam zacetniku ki ima PC 486-DX4-100Mhz
z 32M ram-a in
500M HD (ali je 32M Ram-a dovolj za Xwindowse z Netscape itd?)?

p.s.

Se nekaj tem ko pecete CD-je :
Ne kapiram zakaj je SuSe pri vas na 1. CD-ju ko je pa v originalu 6.
CD-jev.
Nobeden se ni prodajal distribucijo z 6. CD-ji vsaj do zdaj ni. Je
kaznivo naprimer ce nekdo kupi SuSe Distribucijo na 6. CD-jih v Nemciji
in jo polj razmnozi ??
Ravno tako je tudi pri RedHat , vsi prodajajo 1.kos dejansko je pa na 3.
CD-jih vsaj kolikor sem zasledil pri trgovcih v Avstriji. Takrat ko pa
zacnes instalirat programe pa opazis ni tega pa ni tega in gres na ta
FTP pa oni FTP itd ...
Primer povem, naprimer SSH programa ni imel na CD-ju do zdaj nihce razen
SuSe!

Btw
Jaz osebno imam Debian !
Windowse poznam nekaj malega (zelo malo).
Od DOS-a uporabljam Caldera DR-DOS 7.02. Tolko da zivi na starem PC-ju!
Se pravi pri meni Microsoft ne zivi.

LP Egon

--
Zelezen Evgen - Egon