[ LUGOS ] kde

Nejc Novak nejc.novak na guest.arnes.si
Ned Maj 28 13:41:14 CEST 2000

Zdej sem probal it naložit KDE. Ko sem dal cd v mašino, mi je aoutorunal.
Tam sem poiskal desktops, ampak notri je samo gnome, pa še enih par drugih
paketov, ki pa ne vsebujejo besedice kde.

Kaj pa zdaj?

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si [mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On
Behalf Of Tori Andraz
Sent: Sunday, May 28, 2000 10:00 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] kde

Nejc Novak wrote:

> Zdravo!
>
> Ob instalaciji sem malozil samo GNOME. Zanima me, ce je KDE kaj boljsi,
> koliko diska zavzame in kako ga nalozim.
>
> Pa se nekaj. Kako naredim v panelu shortcut za Netscape Mail.

oba sta dobra, KDE naj bi bil v tem trenutku verjetno malo bolj zrel za
nekatere zadeve... Sam ga sicer ne uporabljam in ne poznam dobro... je pa
gnome 'all i need'... vsaj
zame (v bistvu mi KDE ne disi zaradi
knjiznice QT oziroma njihove licence GPL, kar je pripeleljalo nekaj paketov
ki so si sposodili kodo iz drugih GPL programov v licence violation in
zaradi cesar KDE paketov
ni v Debian-ovi distribuciji - ... to oviro se da resiti, ce tisti ki so
napisali GPL kodo izrecno recejo, da se lahko uporablja s QT, ampak to ni
sistemska resitev)
prav tako je KDE ze dodobra preveden v slovenscino, prevajanje GNOMEa pa
sele v povojih (feel free to join :)

Netscape mail lahko iz command line-a zazenes kot "netscape -mail"
torej vse kar moras narediti je, da to das kot command od predmeta v
panelu.. dokej trivialno

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist