[ LUGOS ] kde

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Ned Maj 28 21:59:43 CEST 2000

Nejc Novak wrote:

> Zdravo!
>
> Ob instalaciji sem malozil samo GNOME. Zanima me, ce je KDE kaj boljsi,
> koliko diska zavzame in kako ga nalozim.
>
> Pa se nekaj. Kako naredim v panelu shortcut za Netscape Mail.

oba sta dobra, KDE naj bi bil v tem trenutku verjetno malo bolj zrel za nekatere zadeve... Sam ga sicer ne uporabljam in ne poznam dobro... je pa gnome 'all i need'... vsaj
zame (v bistvu mi KDE ne disi zaradi
knjiznice QT oziroma njihove licence GPL, kar je pripeleljalo nekaj paketov ki so si sposodili kodo iz drugih GPL programov v licence violation in zaradi cesar KDE paketov
ni v Debian-ovi distribuciji - ... to oviro se da resiti, ce tisti ki so napisali GPL kodo izrecno recejo, da se lahko uporablja s QT, ampak to ni sistemska resitev)
prav tako je KDE ze dodobra preveden v slovenscino, prevajanje GNOMEa pa sele v povojih (feel free to join :)

Netscape mail lahko iz command line-a zazenes kot "netscape -mail"
torej vse kar moras narediti je, da to das kot command od predmeta v panelu.. dokej trivialno

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist