RH rat -> Re: [ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Ned Maj 28 08:40:49 CEST 2000

On Sun, May 28, 2000 at 05:11:43AM +0200, Blaz Podrzaj wrote:
> Nah. Ni cito tako. Libc-ja recimo je 3x manj kot glibc-ja, da ne govorim o
> ostalih zadevah. Slackware 3.6 jaz instaliram pod 100MB, Slackware 7.0 pa
> mi pride na nekaj vec kot 200MB pa nisem instaliral nic takega (isto kot
> pri 3.6)...

Da se jaz malo prilijem (vceraj instalirano):

[root na machine]/root>df -h
Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on
/dev/hda1             106M   68M   32M  68% /
[root na machine]/root>

Masina ima cisto osnovno instalacijo dolocene distribucije + lprng + ssh.
Sluzi kot print server. S slackom tega ni mogoce naredit? Naj opozorim,
da nisem brisal cisto nicesar, razen preobilice modulov pri default kernelu.
(depmod -a je trajal celo vecnost...).

No, pa naj se se kdo pohvali, koliksne so njegove minimalne instalacije ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
There are two kinds of people in this world: Those who are
good with words, and those who are... erm... thingy.

Dodatne informacije o seznamu Starilist