RH rat -> Re: [ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Maj 28 05:11:43 CEST 2000

Yo!

On Sat, 27 May 2000, Rok Papez wrote:

> Moznost je tudi, da povprasa na tem dopisnem seznamu konkretno
> kaj mu je storiti ko mu "zagusti" in mu nekdo pomaga. Red Hat ni
> samo GUI in nic drugega.
> Pri RH so guiji samo za pomoc. Ce zelis lahko cisto vse "postimas"
> s text editorjem (tako kot delam jaz).

Ja lahko, samo zakaj si pa potem izbral RedHat? Ko si zacel "stimati" na
roke je odpadel vsak GUI interface...

> Brez veze je uporaba starih distribucij.
> Ne namestis KDE in Gnome ampak fvwm ali pa recimo IceWM.
> Ne nasopas disk z vsemi paketi ampak samo s tistimi, ki jih rabis.

Nah. Ni cito tako. Libc-ja recimo je 3x manj kot glibc-ja, da ne govorim o
ostalih zadevah. Slackware 3.6 jaz instaliram pod 100MB, Slackware 7.0 pa
mi pride na nekaj vec kot 200MB pa nisem instaliral nic takega (isto kot
pri 3.6)...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist