[ LUGOS ] Odzivi na moj mail in dvojna merila (off topic)

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Sre Maj 31 10:46:30 CEST 2000

Zdravo!

Ta mail je vsekakor "off topic" in se opravicujem.

Lep odziv nimam reci kaj.

Ales Casar in njegovi: (izkljucno sem napisal samo Alesa, saj ga navidezno
poznam)

Glede olikanosti ste pa spregledali nekaj drugega. Ko je napisal Jernej v
svojem mailu glede telebanov in prodaji racunalnika in narocilo na revijo
"Moj vrt", ste bili vsi tiho. Pa recimo, da je bila vse skupaj sala in
taksno sem sprejel tudi jaz. Vendar pa ko sem tudi jaz odgovoril na njegovo
"salo" v smislu nove sale, je pa to kar naekrat neolikanost.
Tukaj pa vidim, da imaste dvojna merila (saj po svoje razumem, clovek je le
na "visokem mestu" in se mu ne upate zamerit, pa ceprav tudi on naredi
napako).

Glede pravil pa se samo to (izvlecek iz Lugosovih pravil):

Niti enega od teh se ni drzal Jernej. Potrebujete dokaz: (to je napisal
Jernej)

> SE ENKRAT ZA NEPISMENE in NEOLIKANE
>
>Priporocam prodajo racunalnika in
> narocilo na revijo "Moj vrt". Strocnice bodo bojda letos dobro obrodile.

V prvem stavku je krsitev glede malih tiskanih crk. V drugem pa ocitna
zalitev.

Ne vem potem kaj je to, zame je to tudi krsitev pravil. Ampak sem ze navajen
iz te liste, da pravila veljajo samo za "nizji sloj" clanov.
Nikakor me ne moti to, da ste pac negirali moj mail, ampak bodito tako
pravicni in obsodite vsakega, ki dela napake in ne samo "male ljudi" na
listi.

Vem da z tem mailom zopet krsim pravila, ampak bo to zadnjic le v tem
primeru, da bodo pravila enaka za vse uporabnike.

Z spostovanjem!

Dejan Klancar

Dodatne informacije o seznamu Starilist