[ LUGOS ] sumniki v javi 1.2.2

Ales Struznik ales na ro.zrsss.si
Ned Maj 28 00:20:30 CEST 2000

Pred pol leta sem spraseval o javi in sumnikih. Prisel sem tako dalec da
sem sumnike videl povsod, le velikost teh sumnikov je bila do 2x vecja od
ostalih crk. Kaj sem naredil? Popravil sem madzarske fonte na hitro in jih
skopiral v slovenske - font*.sl
Potem sem pa odnehal, ker je cas stiskal in aplikacija v javi sedaj tece
na win.
Morda sedaj se obstajajajo v 1.2.* slovenski fonti....

Pozdrav Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist