[ LUGOS ] sumniki v javi 1.2.2

kreit kreit na siol.net
Sob Maj 27 17:16:51 CEST 2000

Jaz sem se s tem kar precej prezajebaval.
Probal sem nastavljat locale+font.properties... Problem pa so razlicne
verzije
windowsov pa tudi drugace se vse skupaj odvija ce delas z swingom kot ce
delas
z AWT... Skratka.. Povej kateri sistem, kateri JDK(SUN ali IBM),
kako si nastavljal properties fajle itd... Povem pa ti da ce hoces write
once run anywhere
sigurno ne bos dobil sumnikov na vseh sistemih... Vcasih so mi v isti
aplikaciji
sumniki delali na NT-jih niso pa delali v npr. win95 itd... Linux je spet
druga
pesem. Cisto odvisno od tega kje bi rad aplikacijo poganjal. IBM JDK 1.1.8
ima zadevo reseno, sumniki delajo pa tudi font.properties.si je dan
zraven...
Seveda moras potem pac iz suna potegnit swing pa malo kombinrat z
classpathom...

Ljubo

----- Original Message -----
From: Bostjan Muller <neonatus na gimp.thz.net>
To: LUGOS lista <lugos-list na lugos.si>
Sent: Saturday, May 27, 2000 12:41 PM
Subject: [ LUGOS ] sumniki v javi 1.2.2

Pozdrav vsem!

Zanima me, ce je ze komu upelo pri javi 1.2.2 nastaviti sumnike. Meni to
uspe
le delno, saj mi ponekod pokaze sumnike - ne pa povsod, tako kot pri jdk
1.1.7.

Ce je to komu uspelo bi ga lepo prosil, ce mi lahko pomaga.

Vnaprej hvala!

Bostjan
--
   Boštjan M&uuml;ller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ

Dodatne informacije o seznamu Starilist