[ LUGOS ] knjiznice v corel linuxu

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Maj 1 00:04:32 CEST 2000

Yo!

On Sun, 30 Apr 2000, Andrej Andolsek wrote:

> Ja sem prebral na netu da so stvari na corel linuxu z izjemo kernela in pa
> KDEja iz pradavnih casov (mogoce zato ne laufam corel linuxa). Jaz upam da bodo
> corelovci to kmalu pogruntali.

Jah ce corel linux ni glibc, potem je pa treba glibc runtime support
vinstalirat. To pa ni tak problem. Recimo Slackware 4.0 ki je drugace libc
5 sistem, ima dva paketa za glibc runtime support. To je zadosti za
poganjanje programov, ki so ze prevedeni. Komot si instaliras to zadevo.
Celo samo en paket in sicer glibc1.tgz rabis in zadeva mora delat :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist