[ LUGOS ] knjiznice v corel linuxu

klemen klemen.kovac na email.si
Pon Maj 1 05:16:12 CEST 2000

Imam en problem: ali se mi samo zdi ali je res, da je corelov linux skoraj
brez vseh novejsih knjiznic?

Manjkajo mi skoraj vsi glibc........ in te knjiznice, tko da ne morem
namestiti star offica, corelovega word perfect, vari cada - skratka skoraj
nic, ker vse rabi te knjiznice.

Kdo ve resitev? Ali so mogoce prilozene kje zraven, pa se niso instalirale
zraven in jih je treba rocno dat gor? Ce ne, kje se jih dobi?
A lahko kar od red hata vzamem s cdja dol?

Aja, zadnjic sem par vprasanj v zvezi z corelom poslal na lugos-slo listo,
se opravicujem, je blo ponesrec. Ne pase tja.

Pa se neki a ve kdo za kak paket slovenskih fontov za Xwindows,kjer bi blo
teh pisav kej vec? tist paket iso8859-2 ma mal mal fontov.
Bi jih rabil pa kaj vec razlicnih!

Klemen

Dodatne informacije o seznamu Starilist