[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Maj 27 17:21:43 CEST 2000

On Sat, May 27, 2000 at 10:39:40AM +0000, Zelezen E. Egon wrote:
> Slackwer 7.0 in Debian  so prodajali pri nas zapecene na 1. CD-ju.
> Jaz imam Slackwer 7.0 na 2.cd-jih  in Debian na 2.cd-jih in to takrat ko
> se je peklo pri nas samo na enem ...no moram priznat da se tudi pri nas
> zdaj to dobi na 2. CD-jih obe distribuciji. Posledica je pri nas da
> dobivamo internet HTTP z zamudo ali kaj ?

No, zdej se bom pa oglasil, ker se na Debian spoznam kar dobro...mislim
da bolje kot 95% tistih ki pisejo na to listo.

Debian 2.0 je bil na enem CD-ju. Period. Main in contrib del. Source
na dodatnem CD-ju.

Debian 2.1 je bil na 2 CD-jih (main in contrib sekciji). Dodaten Source CD.

Debian 2.2 je trenutno pri meni na 4 CD-jih. Je pa res, da je gor
cisto vse. VSAK paket, ki trenutno obstaja na
ftp://ftp.debian.org/debian/dists/frozen in
ftp://non-us.debian.org/debian-non-US/dists/frozen

Nekaterih od teh niti ne bi smel distribuirati. Ko bo zunaj uradna
izdaja Debiana 2.2 (Real Soon Now) pa bom imel tiste CD-je. Verjetno
bojo samo 3je.

Podobno je s Suse. Na netu najdes Evaluation CD. In tega pac pecemo,
tisti ki to pocnemo. Kolega kesl (lahko bi se predstavil s pravim imenom),
vidis, to je to. Ta Evaluation CD izdaja Suse. Seveda bi se lahko
potrudil in z vseh 6 Susejevih CD-jev postrgal VSE proste pakete.
Ampak to bi zahtevalo toliko dela, da se nikakor ne bi splacalo.

Priblizno tako kot sem napisal je tudi z ostalimi distribucijami.

> Contrib CD-ja za Debian itak pri nas ziv bog ni videl niti ne ve nihce
> zakaj se gre na njem saj bi ga potem sigurno kdo ze pekel in tako
> obogatil svoj zep in razsiril
> svojo prodajo.

Huh...beri zgoraj.

> Nekaj se ponuja in prodaja in to na pol, cudno da ne kupujete
> avtomobilov brez sedezev ali menjalnika  ...Saj je lep avto od zunaj,
> ima kolesa, karoserija spolirana kaj koga briga kaj je notri mar ne ?

Pameten kupec se pozanima kaj je notri. Neumen kupec pa gleda samo na
zunanjost. Avta ali CD-ja. Cisto vseeno je.

Borut
borut.mrak na ijs.si
I know a good tagline when I steal one.

Dodatne informacije o seznamu Starilist