[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Zelezen E. Egon egon na homemade.net
Sob Maj 27 12:39:40 CEST 2000

Hoj...
Malo ste se vneli prevec okrog teh distribucij in koliko CD-jev se naj
spece od ene distribucije moj odgovor je najboljse nic. Na skatlo treba
samo prelepit nalepko, kaj bi naj bilo v skatli in fertig.

Zraven tega ste me precej dvignili z vasimi izjavami proti meni in na
vase izjave dajem vsesplosen odgovor:

Slackwer 7.0 in Debian  so prodajali pri nas zapecene na 1. CD-ju.
Jaz imam Slackwer 7.0 na 2.cd-jih  in Debian na 2.cd-jih in to takrat ko
se je peklo pri nas samo na enem ...no moram priznat da se tudi pri nas
zdaj to dobi na 2. CD-jih obe distribuciji. Posledica je pri nas da
dobivamo internet HTTP z zamudo ali kaj ?

  Debian GNU/Linux

  Debian GNU/Linux 2.1 (SLINK) 4 CD's
  Debian GNU/Linux 2.1 (SLINK) + Contrib CD - 5 CD's
  Debian GNU/Linux 2.1 (Source-Pack (nur 2 Source-CD's)
  Contrib CD - inkl. Contrib, Non-US, Non-free, debs.fuller.edu etc..
  Debian/GNU Linux 2.1 (SLINK) 2 Binary CD's für ALPHA
  Debian GNU/Linux 2.1 Binary-Pack (nur 2 Binary CD's)

Jaz nimam proti temu da nekdo sluzi. Samo sluzi posteno in ponudi
posteno!!!!

Contrib CD-ja za Debian itak pri nas ziv bog ni videl niti ne ve nihce
zakaj se gre na njem saj bi ga potem sigurno kdo ze pekel in tako
obogatil svoj zep in razsiril
svojo prodajo.

Nekaj se ponuja in prodaja in to na pol, cudno da ne kupujete
avtomobilov brez sedezev ali menjalnika  ...Saj je lep avto od zunaj,
ima kolesa, karoserija spolirana kaj koga briga kaj je notri mar ne ?

LP Egon

Na RE tega E-mail podam jutri!

p.s

Odlocil sem se za lugos-list , ker na lugos-bla poteka zadnje case
nekaksen Wintendo tecaj. Skoraj vsak drug e-mail je okrog Windowsov.

--
Zelezen Evgen - Egon
egon na homemade.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist