[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Maj 27 03:44:49 CEST 2000

Yo!

On Fri, 26 May 2000, Zelezen E. Egon wrote:

> No jaz sem kupil SuSe 6.0 v Avstriji pri spodjem HTML naslovu.
> Pri naslednjem nakupu mi dajo popust. Zaenkrat je v kompletu SuSe 6.4
> notri 6.CD + knjiga z vec kot 520 strani. Obstaja tudi DVD razlicica +
> knjiga. Cena ista.
> Jaz osebno dobivam od njih postno lezece po povzetju v Bad Radkersburg v
> Avstriji, kateri je odaljeni od mene cca 12 km. Pri nakupu vec od 1000
> ATS ti tudi povrnejo 18% Mwst katerega lahko dvignes kar pri nas v SLO.
> Se pravi ce narocis kar dva kompleta je zadeva dokaj ugodna se bolj je
> [...]

Ja ce si vrazeveren, je najbolje da kupis 4 pakete SuSE 6.4 in vsakega
postavis v en kot svoje sobe :)

Drugo, zakaj bi listal po 520 strani debeli bukli in si nato izpisoval na
pildke kar te pac zanima. Enostavno si z LDP-ja potegnes tarball vseh
HOWTO spisov (500kB) pa se isces lahko po teh spisih z raznimi find grep
sed funkcijami, kopiras ven kar hoces, lahko si celo naprintas potem,
zvezes v knjigo in POTEM brskas po tej knjigi :) ali pa samo naprintas,
zvezes v knjigo in to knjigo POTEM das na polico, da se lahko prah nabira
na njej :)

Kar se tice pa support-a je pa tako, da se vsak hvali z njim, ti kar
naprej posilja nekaksne brosure v stilu "kupi 2, tretjega ti podarimo", te
zasipa z elektronsko posto o novih produktih, ko pa kaj "zagusti" so pa
vsi ali na dopustu ali je telefons noc in dan zaseden ali pa so ravno
vceraj ob 3:17h celo podjetje preselili na novo (tebi neznano) lokacijo,
na stari lokaciji pa sedaj zivi ena 79 letna stara mama, ki misli da je
SuSE kaj za na kruh namazat...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist