[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Zelezen E. Egon egon na homemade.net
Pet Maj 26 19:11:49 CEST 2000

kesl (my mailing lists) wrote:

> Torej je kaznivo skopirati vseh 6 in jih prodajati, kos po kos pa ne?
> Kaj pa ce prodajam 5 kosov? Kaj pa distribucije, ki so na netu (nisem
> se nikdar uporabljal) - je tam vse, ali samo osnovni del? Kako je res
> s temi stvarmi?
>
> Matjaz /kesl

No jaz sem kupil SuSe 6.0 v Avstriji pri spodjem HTML naslovu.
Pri naslednjem nakupu mi dajo popust. Zaenkrat je v kompletu SuSe 6.4
notri 6.CD + knjiga z vec kot 520 strani. Obstaja tudi DVD razlicica +
knjiga. Cena ista.
Jaz osebno dobivam od njih postno lezece po povzetju v Bad Radkersburg v
Avstriji, kateri je odaljeni od mene cca 12 km. Pri nakupu vec od 1000
ATS ti tudi povrnejo 18% Mwst katerega lahko dvignes kar pri nas v SLO.
Se pravi ce narocis kar dva kompleta je zadeva dokaj ugodna se bolj je
ugodna ob naslednjem narocilu, ker te hkrati registrirajo kot SuSe
uporabnik. Za solarje, dijake in studente imajo popust ze ob prvem
nakupu. Posiljajo tudi v Slovenijo. Cena postnine je napisana spodaj na
ceniku.

To so moje izkusnje z njimi vec o tem na tem html:

http://www.frank-cdrom.co.at/linux.html

LP Egon
--
Zelezen Evgen - Egon