[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Maj 29 21:56:40 CEST 2000

On Mon, May 29, 2000 at 09:21:17PM +0200, Ales Casar wrote:

> Debian je sestavljen iz stirih delov: main, contrib, non-free in non-US.
> Ce sta na tistem CDju bila samo dela main in contrib, potem tisto *ni* bil
> Debian 2.0. Morda je bil *del* Debiana 2.0, ampak celi pa to zanesljivo
> *ni* bil.

Hmm...uradni del Debiana je samo to kar spada pod main in contrib. Vse ostalo
NI Debian, ker ne ustreza DFSG (Debian Free Software Guidelines).
Za nepoucene: Razlika med main in contrib je v tem, da so v contrib paketi,
ki bi sicer lahko bili v main, a so odvisni od necesa, kar je v non-free.

Ja, dobi se sicer CD-je, ki imajo gor cisto vse, vendar je vprasljivo,
ce se jih sploh lahko distribuira. Licence programov v non-free pac
naredijo svoje. Na uradnih CD-jih tudi ni non-US dela. main in contrib pa
je bil takrat na enem CD-ju.

> Spet podobna neresnica. Debian 2.1 je za arhitekturo i386 sestavljen iz
> petih CDjev:
>  1. main binary 1/2
>  2. main binary 2/2, contrib binary, contrib source, non-US binary, non-US
>     source
>  3. main source 1/2
>  4. main source 2/2
>  5. non-free binary, non-free source
> Ker ljudje vecinoma potrebujejo le binary dele, se je pri originalni
> razdelitvi dalo priti skozi tudi s tremi CDji, ce smo pac izpustili tista
> dva CDja, ki vsebujeta samo source.

Priznam, zmotil sem se pri stevilu source CD-jev. 2 sta. Pri stevilu binary
CD-jev (brez non-free) pa se nisem. Vsaj ne za uradno izdajo...
http://cdimage.debian.org/
Nazalost pa so te "uradne" CD-je dela v Ameriki, zato gor ni non-US...skoda.
Mogoce bi potem res morali bit trije CD-ji.

> Sam sem si pred dobrim letom zadeve malo preorganiziral in celotni
> binarni del Debiana 2.1 za i386 spravil na dva CDja. Tega na en CD *ne*
> mores spraviti, ker gre cisto preprosto za preveliko kolicino podatkov.

Super. Jaz se moram v to se poglobit...bilo bi zanimivo naredit kaksno
"desktop" varianto Debiana, ki bi se instalirala brez problemov in
obansala bistveno lepse kot kaksna druga distribucija ;-]

Mimogrede, na ftp.kando.hu delajo vsako nedeljo CD-je s trenutnim snapshotom
frozen veje.(potato, 2.2) Gor je cisto vse, kar je pakirano in je zadeve za
3 CD-je in se 200MB na cetrtem.

Borut
borut.mrak na ijs.si
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Dodatne informacije o seznamu Starilist