[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Maj 29 21:21:17 CEST 2000

On Sat, 27 May 2000, Borut Mrak wrote:

> No, zdej se bom pa oglasil, ker se na Debian spoznam kar dobro...mislim
> da bolje kot 95% tistih ki pisejo na to listo.

Mislim, da je to sicer res, ampak vseeno v mailu navajas lazne podatke.
Naj te popravim.

> Debian 2.0 je bil na enem CD-ju. Period. Main in contrib del. Source
> na dodatnem CD-ju.

Debian je sestavljen iz stirih delov: main, contrib, non-free in non-US.
Ce sta na tistem CDju bila samo dela main in contrib, potem tisto *ni* bil
Debian 2.0. Morda je bil *del* Debiana 2.0, ampak celi pa to zanesljivo
*ni* bil.

> Debian 2.1 je bil na 2 CD-jih (main in contrib sekciji). Dodaten Source CD.

Spet podobna neresnica. Debian 2.1 je za arhitekturo i386 sestavljen iz
petih CDjev:
 1. main binary 1/2
 2. main binary 2/2, contrib binary, contrib source, non-US binary, non-US
    source
 3. main source 1/2
 4. main source 2/2
 5. non-free binary, non-free source
Ker ljudje vecinoma potrebujejo le binary dele, se je pri originalni
razdelitvi dalo priti skozi tudi s tremi CDji, ce smo pac izpustili tista
dva CDja, ki vsebujeta samo source.

Sam sem si pred dobrim letom zadeve malo preorganiziral in celotni
binarni del Debiana 2.1 za i386 spravil na dva CDja. Tega na en CD *ne*
mores spraviti, ker gre cisto preprosto za preveliko kolicino podatkov.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist