[ LUGOS ] Mreza, modem, internet

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Čet Maj 4 14:57:44 CEST 2000

ce zelis dostopati do interneta z racunalniki, ki so v mrezi, potem moras
na gateway racunalniku (tistem, ki ima modem do interneta) nujno imeti ali
proxy (Squid, SOCKS) ali masquerading.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist