[ LUGOS ] Mreza, modem, internet

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Čet Maj 4 10:59:22 CEST 2000

--------------E7A8089764D47B82EBD4438C

Uporabi paket diald in bo stvar delovala. Po potrebi se moras uporabiti kaksen
proxy streznik ali pa Masquerading.

Lep pozdrav!

            Jure

Tom Levanic wrote:

> Pozdravljeni
>
> Imam, verjetno, dokaj preprosto vprasanje povezano z vkljucitvijo domace
> mreze treh racunalnikov prek LINUXA in modema v Interenet.
>
> Problem je naslednji:
> Imam dva Windows racunalnika in en LINUX racunalnik. Vse te racunalnike bi
> rad prek LINUXa in klasicnega analognega modema povezal v Interent. Precej
> sem se ze trudil, vendar mi ni uspelo.
> Dobro bi bilo ce bi se zveza po potrebi vzpostavila in prekinila ce ni
> nobenega prometa npr. 5 min.
> Uporabljam Linux RED HAT 5.1 in bi rad v okviru obstojecega sistema
> [...]

begin:vcard
n:Krasovic;Jure
tel;fax:+386-3-5442-036
tel;work:Razvojni Center IRC Celje d.o.o.
x-mozilla-html:FALSE
url:www.rcc-irc.si
org:Razvojni Center IRC Celje, d.o.o.
adr:;;Ul. XIV divizije 14;3000 Celje;;;Slovenia
version:2.1
email;internet:jure.krasovic na rcc-irc.si
fn:Jure Krasovic
end:vcard

--------------E7A8089764D47B82EBD4438C--

smime.p7s