[ LUGOS ] Postavitev mreze.

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Maj 16 09:44:11 CEST 2000

Howdy!

On Tue, 16 May 2000, David Klasinc wrote:

> ARGH!!! FLEX KABLI FLEX!!!!
>
> Mehkozilni?!?!?! :PPP

Nekje sem bral, da FTP (oziroma FSTP) pomeni Foil-Shielded Twisted Pair,
kar je v bistvu samo razlicica STP-ja (originalni STP je ime scit narejen
iz mreze tankih zic, tale pa ima tanko folijo). Princip je isti.

> Razdalja je max 100m po neki pecifikaciji za CAT5 kable, gre pa tudi dalj...

100m ni specifikacija za CAT5. 100m je specifikacija za TP ethernet. CAT5
pa samo definira impedance, slabljenje in podobne karakteristike, ki so
potrebne za 100MHz.

> :) PAzit moras samo na vrstni red zil v konektorju..

To pa definitivno. Nekateri 'mojstri' naredijo kar straight kable
(povezave 1 na 1) in se potem cudijo, da na razdaljah vec kot 5m ne dela
100Mbps. Pravi razpored za ethernet zahteva eno parico za pina 1 in 2,
drugo parico pa za pina 3 in 6.

En zelo uporaben link na temo kablov imam doma, ga lahko piscem, ce kdo
zeli.

Peace!
  Mkx