[ LUGOS ] Postavitev mreze.

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Maj 16 08:34:43 CEST 2000

On Mon, May 15, 2000 at 05:34:39PM +0200, Rok Papez wrote:

> - Kje dobiti pocen mehkozilne kable FTP ( == SUTP) kable ?

ARGH!!! FLEX KABLI FLEX!!!!

Mehkozilni?!?!?! :PPP

> razdalj/tipov_kablov/kaj_moras_paziti, ...

Razdalja je max 100m po neki pecifikaciji za CAT5 kable, gre pa tudi dalj...
:) PAzit moras samo na vrstni red zil v konektorju..

> Kdaj se splaca napeljati FTP namesto UTP ?

Imas doma kako cirkularko na treh fazah in bos kabel mimo peljal?

> Na techtradu imajo sledece, kar pa mi je malce drago:
> - Klesce == 3.960,00

Imajo tudi take za 30 jurjev.. rejoice...

> - Mehka zila UTP == 110,00 SIT/m
> - Trda zila UTP == 65,00 SIT/m
> - Trda FTP == 80,00 SIT/m
> - Mehki FTP == 125,00 SIT/m
> - Konektor meh == 70,00
> - Konektor trd == 90,00
> - Konektor FTP == 360,00

Mah cene so dokaj v redu.. pozabi na FTP, ker je najbrz brez veze...

> Da bo zadeva on-topic ;-):
> - Streznik bo seveda Linux in si zelim cim vecjo prepustnost
> in nadgradljivost na Gb ethernet v daljni prihodnosti.

CAT5 Kable, dobre mrezne kartice in dober switch pa bo prepustnost...
100Mbps... :) Seveda ce bodo kabli narejeni tako kot treba... :)
1Gbps? eh ja... dream on... PCI ne potegne tolk... ;> Sicer pa Gigabit
ethernet ne gre preko CAT5 kablov... Je nek copper vodnik ampak mislim, da
je zelo omejen okrog dolzine...

David!
There's no future in time travel.

Dodatne informacije o seznamu Starilist