[ LUGOS ] ime & priimek

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Maj 29 12:09:46 CEST 2000

Howdy!

On Mon, 29 May 2000, Matjaz Vrecar wrote:

> Kolega Borut Mrak:
> kesl = Matjaz Vrecar, 27, Inetis d.o.o., ASP, PHP, etc. Se kaj? :-))
> Sem dal v From:.
>
> Kje ste pa zaposleni ostali clani lugos liste, ce ni skrivnost?

Sploh ne gre za to, da bi ugotavljali, kdo je kje zaposlen. Je pa včasih
fino vedeti o nekom še kaj več kot le vzdevek. Zame že ves čas veste, da
sem Metod Koželj. To, da se podpisujem z Mkx (mimogrede, to pomeni Metod
Koželj lastnoročno) je primerljivo s tem, da se ti podpisuješ z /kesl.
Ampak do sedaj nismo vedeli, da si ti Matjaž Vrečar (upam, da sem strešice
prav postavil).

Moja zaposlitev tukaj nima veze. Na tej listi sodelujem kot Metod Koželj,
ne pa kot uslužbenec te-in-te firme (sem pa prepričan, da je domena v
mojem e-mailu dovolj, da boš ugotovil, kje delam). Razen parih izpadov, ko
sem mojo firmo eksplicitno omenil na tej listi, sem anonimni uporabnik
Linuxa.

Peace!
  Mkx