[ LUGOS ] RAM problem (maybe offtopic)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Maj 29 12:04:33 CEST 2000

Howdy!

On Mon, 29 May 2000, Blaz Podrzaj wrote:

> Torej pojavil se mi je sledeč problem... Do sedaj sem imel ASUS TXP4
> običajno Pentium ploščo, gor pa 2x po 32MB DIMM (10ns). Ta RAM sem ze pred
> tem imel na neki drugi noname VIA plošči. Vse je delovalo brez
> problemov. Zdaj sem pa taisti RAM vtaknil v ASUS P2L97 ploščo in zadeva se
> obnaša zelo čudno, v bistvu je "čudno" preblag izraz. Zgleda nekako tako,
> kot da bi bil RAM pokvarjen. Pognal sem tudi memtest. Na TXP4 in oni VIA
> plošči gredo vsi testi čez brez problema, na P2L97 pa ze pri testu 0 na
> screen vrže nek garbage in zadeva zmrzne.

Meni se je podobno dogajalo na eni kaj-jaz-vem-kateri plati s Cyrixovim
procesorjem po tem, ko je nekaj bliskalo okoli. Na koncu se je izkazalo,
da je kriv L2 cache. Ce sem ga (v BIOSu) izklopil, je stvar delovala BP
(seveda pa poooocaaaasiiiii). Resitev je bila nabava nove plosce z novim
procesorjem in novim RAMom (stari RAM so mi vzeli v racun in ga uspesno
uporabljajo se sedaj).

Peace!
  Mkx