[ LUGOS ] reboot

Marko Bevc fonzie na kid.kibla.org
Pon Mar 20 19:39:20 CET 2000

yo!

hja bi reko da ctrlaltdel hard niti ne dela ne...bash: reboot Invalid
argument :)) ?!?! dont't get it ne...:) mogoce ve kdo kaj bi blo s tem
narobe?:)

jah verjetno je bil bios, sem menjo plato pa stvar deluje lepo sedaj!
thanx vsem!

p.s.:jah tud gateway je treba kdaj pa kdaj bootat:))))

ajd

Fonzie

On Sun, 19 Mar 2000, David Klasinc wrote:

> Najbrz kak broken bios...
>
> Probaj tako, da das na koncu tiste skripte, ki ti shutdowna masino
> ctraltdel hard (ce tega se ni...)
>
> Mogoce bo delalo...
>
> ce mas pa gateway, ki ga nucas non-stop gor, potem pa sploh ne nucas
> reboota... ;>
>
> David!
> I'll live forever, or at least die trying...

Dodatne informacije o seznamu Starilist