[ LUGOS ] reboot

Mitja Znidaric mitja.znidaric na guest.arnes.si
Ned Mar 19 02:36:09 CET 2000

HI!

Sicer ne vem in niti nimam ideje kaj naj bi bilo narobe, vendar sem reboot
izvedel na racunalniku:
-486DX,8MB ram,...
Tako, da res ne vem zakaj ne bi delovalo???!???

Lp,Mitja

Marko Bevc wrote:

> yo!
>
> me zanima ce je ze kdo imel podoben problem:
> -486DX,16MB ram,...
> -pri ukazih za reboot(reboot, shutdown -r now,...) se masina normalno
> spusti dol ne, razen pri sporocilu: Please wait while rebooting
> mashine..., pa totalno "freezne", nic ne deluje vec(tipkovnica, miska,...)
> -glede hardware-a je "verjetno" vse OK
>
> ce je imel kdo ze podobno izkusnjo glede tega problema, oz. ve kaj je
> narobe in kako to zadevo odpraviti bi prosil za odgovore!
>
> p.s.:pa prosim ne brez kakih lame odgovorov, al pa da naj poglejam v
> [...]

begin:vcard
n:Znidarc;Mitja
tel;cell:+386 (0)41-439-444
tel;fax:+386 (0)62 / 632-699
tel;home:+386 (0)62 / 632-699
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mitja.znidaric na guest.arnes.si
note:Nobody is perfect. But who wants to be nobody.
fn:Mickey
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist