[ LUGOS ] Kam gre Linux ? Ali gremo za njim ?

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Mar 29 12:25:24 CEST 2000

On Tue, 28 Mar 2000, Polz of the SBT wrote:
> Zame so frisni driverji pomembnejsi od stabilnosti.
Zame je obratno, jaz bi rad v miru delal, ne pa da upgradeam vecino casa.

> Ustanavljanje BUGa bi bilo pomojem neumno.
> Ze Linuxasev je pri nas malo, BSD pa ni dosti drugacen od Linuxa, da
> vprasanja ne bi bila dobrodosla kar na lugos-listah.
HALLOOO, kaj res kdo misli, da bi sel jest drustvo ustanavljat. HHuhhh.
Z mailom sem hotel povedati svoje mnenje in eventuelno, da se mi oglasi
kdo, ki uporablja/bo uporabljal BSD, da lahko kaksno specificno vprasanje
naslovim nanj.

> Torej - fino, da bo vec ljudi zacelo uporabljati tudi kak drug Unix,
> loceno drustvo pa bi bilo neumnost, razen ce je komu v slast
> administracija list / drustva.
Definitivno ostanem na LUGOS listi in clan LUGOS-a, vendar ne bom vec
aktivno sodeloval pri popularizaciji Linuxa = ne bom lepil plakatov in
organiziral Install Festov.

Slackware je se zadnja distribucija Linuxa, ki se poskusa upreti trendom,
saj kolega Volkerdig pravi, da naj bi jo namenil power-userjem in
razvijalcem, vendar se se vedno ne more upreti trendom, ki jih forsirajo
komercialne hise.

Jaz bi rad pa samo v miru delal, da lahko prezivljam otroke.

Rok Krulec

Portoroz, 29.03.2000 @ 12:11

Dodatne informacije o seznamu Starilist