[ LUGOS ] Kam gre Linux ? Ali gremo za njim ?

Polz of the SBT polz na writeme.com
Tor Mar 28 19:28:25 CEST 2000

On 28-Mar-2000 Rok Krulec wrote:
> Zase mislim, da bom na kriziscu raje izbral FreeBSD.
> Ce gre se kdo po tej poti, se mi naj oglasi, da mi ne bo dolgcajt.
Zame so frisni driverji pomembnejsi od stabilnosti.

Ustanavljanje BUGa bi bilo pomojem neumno.
Ze Linuxasev je pri nas malo, BSD pa ni dosti drugacen od Linuxa, da
vprasanja ne bi bila dobrodosla kar na lugos-listah.

Torej - fino, da bo vec ljudi zacelo uporabljati tudi kak drug Unix,
loceno drustvo pa bi bilo neumnost, razen ce je komu v slast
administracija list / drustva.

Dodatne informacije o seznamu Starilist