[ LUGOS ] postni seznam

jernej horvat j na kid.kibla.org
Tor Mar 21 21:46:44 CET 2000

<bostjant na luna.si.eu.org> @ Tue, 21 Mar 2000 - 19:11 >Re: !Re: [ LUGOS ]...

> Med drugim tud naslednih 20mailov na to temo..

TO bo moj prvi in ZADNJI "odgovor" na to temo.

Berite pravila.

> Tko pa res nevem v cem je fora, saj vecina neustreznih mailov niso oglasi,
> ampak so cvekarije gor in dol..

Itd itd...
EOD!

> Tako moderiranje liste je res zelo produktivno, polek oglasa smo dobili se
> 20msgjev ki tako in drugace ne spadajo sem..

LEPO PROSIM - v bodoce premislite preden kaj napisete v odgovor.

> ps. lugos-oglasi ne resi nic, sej mamo lugos-bla,lugos-sec,..., pa se vse oprav
> kr v lugos-list, ostale so pa prazne.. (npr. lugos-sec, za lugos-bla nevem)

To debato smo premlevali ze xxxxkrat. Ali se enkrat za vselej zmenimo na
sestanku ali pa na skupscini. In potem bo tisto veljalo. Velja?

--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team:
    http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935