!Re: [ LUGOS ] zaposlitev za nedolocen cas

Bostjan bostjant na luna.si.eu.org
Tor Mar 21 19:11:24 CET 2000

Tue, 21 Mar 2000 ,  Rok Papez wrote:

>Upravni odbor je pred kaksnim mesecem sprejel odlok o politiki oglasevanja
>na lugos-list na lugos.si. Politika je sledeca:
>- Sporocila o iskanju zaposlitev so dovoljena
>- Sprocilo je potrebno posredovati moderatorju dospisnega seznama,
>ki oceni ce je ustrezno in ga sam osebno poslje na dopisni seznam.

Mislm, da je vse drugo bolj neustrezno kot  tisti mail, ki je ponujal
zaposlitev.
Med drugim tud naslednih 20mailov na to temo..
Nevem, kaj bi radi dosegl, ampak, CE bi se izkazal, da bi bila na lugos-listi
POPLAVA oglasov, bi sledile resitve.
Tko pa res nevem v cem je fora, saj vecina neustreznih mailov niso oglasi,
ampak so cvekarije gor in dol..

Tako moderiranje liste je res zelo produktivno, polek oglasa smo dobili se
20msgjev ki tako in drugace ne spadajo sem..

Bostjan

ps. lugos-oglasi ne resi nic, sej mamo lugos-bla,lugos-sec,..., pa se vse oprav
kr v lugos-list, ostale so pa prazne.. (npr. lugos-sec, za lugos-bla nevem)

ps2. vedno sem bil tiho, ampak kar je prevec je pa prevec..

Dodatne informacije o seznamu Starilist