[ LUGOS ] BACKUP!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Mar 25 15:23:38 CET 2000

Yo!

On Sat, 25 Mar 2000, Bostjan Hojkar wrote:

> Osebno po backupu vedno naredim tar -t (test) na DATu, pa zraven dam se
> redirect outputa v file in dobim lepo preverjeni backup + spisek datotek na
> backupu. BAM. Dve muhi na en mah :)

To pa ni problem v tar-u ampak v modulu oziroma driverju za tracno enoto.
Tudi meni se je to ze zgodilo, da sem naredil backup, prinesel kasete
domov pa ni bilo nic gor. Delam pa cisto preprosto z mt-jem in sedaj
vsakic ko se backup zakljuci pozenem mt offline....

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist