[ LUGOS ] BACKUP!

Bostjan Hojkar hob na kss-loka.si
Sob Mar 25 14:49:10 CET 2000

At 13:16 24.3.00 +0100, you wrote:

>Hvala, ker si se oglasil Jure. Morda sem se nerodno izrazila.
>Zgodilo se je namrec naslednje. Na masini tece baza v Postgresql in ko smo
>poskusili narediti popolni backup, je stvar tekla 6 ur. Delali smo na
>tracni enoti, ki je dostopna preko druge UNIX-ove masine.
>
>V torek pa sem sesula fonte in sem potrebovala backup, ki ga pa ni bilo.
>Tracna enota je namrec prazna!

Osebno po backupu vedno naredim tar -t (test) na DATu, pa zraven dam se
redirect outputa v file in dobim lepo preverjeni backup + spisek datotek na
backupu. BAM. Dve muhi na en mah :)

Hob
---
KSS Skofja Loka - System administrator - hob na kss-loka.si
...Life! Don't talk to me about life!

Dodatne informacije o seznamu Starilist