[ LUGOS ] dialin - hopefully 4 the last time

rok lugos na s-je.sik.si
Sob Mar 25 13:53:18 CET 2000

Jaaa!! to sem vpisal pa ni delovalo, poskusal sem tusi tisto *
opcijo... pa tudi ni delovalo. syslog je javil:
pppd[1487]: Could not determine local IP address
dunno why. poskusil vem vse mozne kombinacije. hmm.. premisljam, da bi
zamenjal operacijski sistem :>

Dodatne informacije o seznamu Starilist