[ LUGOS ] dialin - hopefully 4 the last time

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Mar 25 11:53:53 CET 2000

Yo!

On Fri, 24 Mar 2000, rok wrote:

> ... ki ni delal, vsaj meni ne :)

Neeeee! Ravno tega ne smes vpisati. Ne vem zakaj, ampak tudi meni ni to
delovalo. Vpisi ppp * ppp * pa bo zadeva delovala. Ti bi jasno rad da
dolocenemu userju dodeli dolocen IP :) hehe. Jah ne vem :) mogoce ce bom
imel kaj casa se bom se malo ukvarjal s tem, drugace pa zaenkrat ne rabim
tega, tako da me ni motilo ce sem imel pac en IP za vse userje, saj imam
tako ali tako samo en modem...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist