[ LUGOS ] Gimp in batch mode

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Ned Mar 5 12:51:55 CET 2000

On Fri, Mar 03, 2000 at 07:35:44PM +0100, Miha Tomšič wrote:

> Kolikor ej meni znano je eini nacin takega "neinteraktivnega" delovanja
> Gimpa preko Net-Fuja, za kar pa spet potrebujes nek brskalnik...

Mozno je izvesti neko skripto v batch nacinu, ki izdela sliko,
vsaj tako je nekako opisano v dokumentaciji, tako da bi bilo mozno
pognati katerokoli Script-Fu skripto, samo resitev ni prevec
elegantna, verjetno kaksno skripto za napisat.

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist