[ LUGOS ] Gimp in batch mode

Gregor.Pipan na ijs.si Gregor.Pipan na ijs.si
Tor Mar 7 07:22:41 CET 2000

On Fri, Mar 03, 2000 at 07:35:44PM +0100, Miha Tom?i? wrote:
> 	Hojla!

> Kolikor ej meni znano je eini nacin takega "neinteraktivnega" delovanja
> Gimpa preko Net-Fuja, za kar pa spet potrebujes nek brskalnik...

meni je ratalo zagnati gimp iz ukazne vrstice, pognati
script ... (cropanje slik brez gui)

ce kaksnega zanima koda, naj me mailne (trenutno nimam
sourcov pri roki, da bi jih zraven poslal.

Dodatne informacije o seznamu Starilist