[ LUGOS ] PLAKATIRANJE!!!!

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Mar 16 08:11:05 CET 2000

On Wed, 15 Mar 2000, Andraz Hvalica wrote:

> Emm... baje je na Bledu nekaj podobnega, se ne sme lepit plakatov ... :-\
> Dva ali tri plakate sem dal kolegu z Bleda. A mu recem naj ne lepi al
> kako? :-(

Torej za vse:
---------
Ne lepite na JAVNA PLAKATIRNA MESTA, oz. kamorkoli kjer to ni dovoljeno.
Lepite po solah, trgovinah, ... vedno pa prosite za DOVOLJENJE.

Primer: Ne lepite na plakatirne stebre v Ljubljani pred Mladinsko Knjigo.
To se je namrec zgodilo v Novem Mestu.

Ce vidite na plakatih zige, ne lepite. :p

Ni bilo prepovedano... Zbunili se bomo. Mislim... sedaj je ze vse prepovedano ce
ni izrecno dovoljeno ali kaj ?!?!

--
best regards,
Rok Papez.