[ LUGOS ] PLAKATIRANJE!!!!

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Sre Mar 15 22:15:50 CET 2000

On Wed, 15 Mar 2000, Miha Tomšič wrote:

> Od Komunale Novo mesto d.o.o. smo dobili racun za 20.159,00 Sit za
> stiri ure odstranjevanja plakatov za LF6 z javnih obvestilnih mest.

Koliko plkatov so uspeli odstraniti v 4 urah??

> Da ne bi se kdo ponovil podobne neumnosti!!!!!!!!!

Emm... baje je na Bledu nekaj podobnega, se ne sme lepit plakatov ... :-\
Dva ali tri plakate sem dal kolegu z Bleda. A mu recem naj ne lepi al
kako? :-(

> Ko smo lani obesali plakate v NM smo opazili, da imajo vsi obeseni plakati
> zig, kjer je dolocen cas trajanja oglasevanja prireditve. Zato smo na

Swasta.

> plakate prilepili z drugih plakatov odtrgane zige za trajanje
> plakatiranja. Mogoce se nam letos mascujejo...

>:))

> Zdaj se ne spomnim vec, ali morda na tistih tablah pise plakatiranje
> prepovedano? Ce ne, se bomo zbunili!

20k SIT ... za 4 ure => odstranjevanje plakatov je ultimativno
visokozahtevno strokovno delo ... Mah ...

--
Spletni pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica
"There is no reason anyone would want a computer in their home." --Ken
Olson, president, chairman, and founder of Digital Equipment Corp.,
1977

Dodatne informacije o seznamu Starilist