[ LUGOS ] CdRecord

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Mar 30 13:11:12 CEST 2000

On Thu, Mar 30, 2000 at 12:27:39PM +0200, Armando KOVACIC wrote:
> Hmmm... rescue cd... nekaj takega sem delal z debianom samo da
> na diskete. Z ramdiskom in /bin,/etc,/dev,/proc itd. Skratka

Linuxcare je izdelal ene zelo luskane rescue CD-je v business card velikosti.

Zadeva je 8cm CD, ki pa je na dveh straneh obrezan, tako da je premer na
najozjem delu 5 cm.

Zanimiva stvar je, da je gor pravzaprav vec kot 100M stvari (kompresiran
filesystem). To seveda ni samo rescue CD, ampak se ga lahko uporabi tudi kot
nekaksno osnovno instalacijo Debiana, ki jo potem dopolnimo prek ftp-ja.

Jaz enega imam, zal pa jih na CeBIT-u nisem vzel vec, ko so jih delili. Prav
nifty zadeva.

http://www.linuxcare.com/bootable_cd/

Mimogrede, a kdo ve, kje bi se dalo nabavit taksne CD-je, ki bi bili prazni?

Borut
borut.mrak na ijs.si
If ignorance is bliss, you must be orgasmic.

Dodatne informacije o seznamu Starilist