[ LUGOS ] CdRecord

Armando KOVACIC armando.kovacic na renault.si
Čet Mar 30 12:27:39 CEST 2000

Domen Semolic wrote:

> [...]
[cut]
> hy,
>
> hm ja, da bi zapeku celo dist. tko, da je pol tko kot za redhat vem...
> samo zanimal me je koko bi jest svoj kernel dau gor (novo verzijo) pa da je kot
> rescue cd... z vsemi diri /etc/ /dev/....itd..? steknzi?
>
> Lp,
>
> Domen

Zdravo

Hmmm... rescue cd... nekaj takega sem delal z debianom samo da
na diskete. Z ramdiskom in /bin,/etc,/dev,/proc itd. Skratka
minimum... Za info lahko poisces 'byld' od 'erich roncarolo',
mini distribucijo, ki jo lahko popravljas in spravis na
diskete (po mojem tudi na cd)... dobro je tudi vedeti, kako
se linux boota, to je pa malo opisano v 'Linux System
Administators' Guide'...

Ce je se kaj vec, ali ce mislis se na kaj drugega, pisi
na moj email.

Armando | lp

Dodatne informacije o seznamu Starilist