[ LUGOS ] dialin

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Mar 16 00:26:10 CET 2000

Yo!

On Wed, 15 Mar 2000, Bostjan Muller wrote:

> Poskusal sem napraviti dialin povezavo na linux masini, dialin host bi bila
> windooze ali pa tudi win masina. Vendar sem ze pri konfiguraciji naletel na
> probleme, saj sem nastimal tako, kot pise v modem-howto-ju z uugetty, pa mi v
> syslog-u napise id1: respawning too fast, ko se hocem povezati z drugega
> modema/telefona. Modem sploh ne dvigne linije in ne zacne inicializacije.

Poglej, najprej moras sam s seboj rezcistit kaj je to host in kaj je to
guest oziroma z drugimi besedami kaj je to streznik in kaj klient!

Drugo je pa to, da sem pred parimi dnevi poslal na listo svojo kompletno
konfiguracijo za dialin (ki mi deluje ze par let), bazira pa na mgetty-ju.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist