[ LUGOS ] dialin

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sre Mar 15 21:36:28 CET 2000

Pozdravljeni!

Poskusal sem napraviti dialin povezavo na linux masini, dialin host bi bila
windooze ali pa tudi win masina. Vendar sem ze pri konfiguraciji naletel na
probleme, saj sem nastimal tako, kot pise v modem-howto-ju z uugetty, pa mi v
syslog-u napise id1: respawning too fast, ko se hocem povezati z drugega
modema/telefona. Modem sploh ne dvigne linije in ne zacne inicializacije.

Ali ima kdo s tem kaj vec izkusenj, je komu ze uspesno uspela povezava linux
in/ali win hosta na linux dialin server.

Hvalezen bi vam bil, ce mi lahko poveste kaj naj si se preberem na to temo,
kje naj dobim vec informacij.

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist