[ LUGOS ] Problemi z DNS (ali pa SMTP) : Returned mail:Local configuration error

Janez Pirc lugosmail na klub-kgs.si
Pet Mar 24 15:38:07 CET 2000

Zivjo!

>"The name has been changed to protect the innocent..."
>
>Tole dobim ce hocem poslati e-mail na naslov andy na neki.org
>
>The original message was received at Fri, 24 Mar 2000 14:39:18 +0100
>from andy na localhost
>
>   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
>andy na neki.org
>
>   ----- Transcript of session follows -----
>553 here.neki.org. config error: mail loops back to me (MX problem?)
>554 andy na neki.org... Local configuration error
>
>V DNS je neki.org cisto enak kot x0.org, le da ima x0.org malo vec
> [...]

To ni DNS problem ampak SMTP. Sendmailu, na mashini kjer imas MX za domeno
neki.org, vpisi domeno neki.org v sendmail.cw (ali pod Cw v sendmail.cf
fileu, ali kjerkoli imas to ze vpisano) in problem bi moral biti resena.
Tako mu namrec dopoves, naj prejema tudi posto poslano na naslove tipa
@neki.org.

lp, Janez Pirc

Dodatne informacije o seznamu Starilist