[ LUGOS ] X Wini in Linux

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sob Mar 4 15:27:35 CET 2000

> Aha, pa še nekaj. Instaliral sem si KDE X wine. Prej pa sem imel GNOME.
Kdo bi si mislil, da bo RH tako zavajajoca rec ...
X imas verjetno XFreejev 3.3.x.
Gnome in KDE sta dektopa, ki teceta pod Xi.
Xi znajo v glavnem samo pokazati slikico, narisati kak gumbek in napisati
kak tekst na zaslon (no, pa crte pa kroge znajo risat).

Vse, kar je bolj napredno (Window manager, file manager, taskbar...)
ti dajo na voljo programi, ki se povezejo z X serverjem in mu recejo, kaj
naj narise.

Window manager je pri tem gotovo najpomembnejsi - skrbi za to, da lahko
po zaslonu premikas okna, jih minimiziras/maksimiziras ter jih zapiras.

Glede na to, da si ocitno precej mahnjen na "lepoto", bi ti priporocil
enlightenment za window manager, pod njim pa kfm za file manager in web
browser.

> Kako instaliram dodatke za X wine!
Pojdi na www.themes.org in malo beri / downloadaj.

Dodatne informacije o seznamu Starilist