[ LUGOS ] X Wini in Linux

Roman Novak roman.novak na fov.uni-mb.si
Sob Mar 4 15:26:03 CET 2000

Pozdrav.

Mislim da se da pri RHju zagon ali ne-zagon Xwindosov nastimat z
Xconfiguratorjem (na koncu te vprasa, ce hoces Xe ali ne).
GNOMA ali KDE........vecno vprasanje (za nekatere :-)) Odgovor je preprost:
Imej tiste, ki so ti bolj vsec. (tiste themes pa ozadja itd. pa itak lahko
spreminjas pri obeh).

Za odmovino,

Roman

----- Original Message -----
From: Dejan Klancar
To: lugos-list na lugos.si
Sent: Saturday, March 04, 2000 12:23 PM
Subject: [ LUGOS ] X Wini in Linux

Zdravo!

Mam spet problem, saj sem na novo instaliral Linux 6.0 in na koncu sem si
nastavil, da se ob zagonu Linuxa, takoj zazenejo X wini. To mi gre počasi na
živce in sem hotel to spremeniti, vendar ne vem kje to storim. Gledal sem v
Linuxconf pa nisem nič našel, zato vas prosim za pomoč.

Aha, pa še nekaj. Instaliral sem si KDE X wine. Prej pa sem imel GNOME.
Zanima me kateri Xwini so najboljši za uporabnika, saj sem videl, da imajo
GNOME windowsi nekaj dodatkov glede zaslonskih tem, nastavitev oken itd.
Kako instaliram dodatke za X wine!

Hvala in lep pozdrav !

Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist