[ LUGOS ] APC Smart UPS

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Pet Mar 24 10:40:40 CET 2000

--------------3A9DD59953FC5D772182291F

Zivijo!

Vsaj en kabel bi moral biti zraven. Jaz uporabljam SmartUps 700 in je bil kabel
zraven. Drugace pa je v kablu noter en tranzistor in eno majhno vezje. Mislim pa da
sem to videl tudi v UPS-HOWTO.

Ce ne bos nasel mi povej pa bom se v eni firmi vprasal!

Lep pozdrav!

                Jure

Matija Grabnar wrote:

> Imam APC BK-650 MI, in tudi powerchute plus sem ze potegnil dol.
> Problem je povezovalni kabel (rs232 med racunalnikom in UPSom).
> Kje si ga dobil? Na Mikropisu, kjer sem kupil UPS, so rekli, da bi ga morali
> posebej narociti od svojih dobaviteljev (kar zveni drago).
>
> Ce si kabel dobil zraven pri UPSu, ali je kaksna varianta, da bi pomeril,
> kateri pin je kam povezan?
>
> Najlepsa hvala!
>
> Lep pozdrav,
>          Matija
> --
> "My name is Not Important. Not to friends.
> [...]

begin:vcard
n:Krasovic;Jure
tel;fax:+386-63-442-036
tel;work:Razvojni Center IRC Celje d.o.o.
x-mozilla-html:FALSE
url:www.rcc-irc.si
org:Razvojni Center IRC Celje, d.o.o.
adr:;;Ul. XIV divizije 14;3000 Celje;;;Slovenia
version:2.1
email;internet:jure.krasovic na rcc-irc.si
fn:Jure Krasovic
end:vcard

--------------3A9DD59953FC5D772182291F--

smime.p7s